Στο πλαίσιο των ημερών που αφιερώσαμε στον τρύγο, μιλήσαμε στα νηπιαγωγάκια μας για τη διαδικασία παραγωγής του κρασιού, τα γλυκά κα άλλα προϊόντα που παράγονται με βάση το μούστο . Οι έννοιες δουλεύτηκαν διαθεματικά. Στο πλαίσιο των Εικαστικών φτιάξαμε σταφύλια με δαχτυλομπογιές. Στο διαδραστικό πίνακά μας τα παιδιά έπαιξαν και εμπέδωσαν πληροφορίες για το κρασί. Τραγουδήσαμε όλοι μαζί τραγούδια σχετικά με το κρασί, διαπραγματευτήκαμε μαζί τις χωρο-χρονικές έννοιες (μέσα-έξω) στο πλαίσιο της διδακτικής Μαθηματικών. Παίξαμε με τη συνοδεία μουσικής παιχνίδια που αφορούσαν αυτές τις έννοιες. Σ' ένα από αυτά παροτρύναμε μερικά παιδιά να σχηματίσουν φωλιές. Τα υπόλοιπα παιδιά παρίσταναν τα πουλιά. Όταν σταματούσε η μουσική τα παιδιά έμπαιναν μέσα στις φωλιές. Όταν ξεκινούσε πάλι έβγαιναν έξω. Παροτρύναμε τα παιδιά να κάνουν παντομίμα που αφορούσε τις δραστηριότητες στο αμπέλι. Παίξαμε κουκλοθέατρο με την κόκκινη νεράιδα του κρασιού και το θεό Διόνυσο. Ένα παιδί ανέλαβε το ρόλο του θεού Διόνυσου.